Portfolio van Maud Ebbekink
Conversie-copywriter voor SaaS-bedrijven en marketingbureaus.
Conversie-copywriter voor SaaS-bedrijven en marketingbureaus.
Klopt: een overzicht met logo's is veel fraaier.
Maar ja, ik ben nou eenmaal een schrijver en geen designer. ;-)
Ik heb o.a. opdrachten gedaan voor 12Build, 123 Tinki, Blooms out of the Box, Bolletje, Booking Experts, BRM Lasers, CO-keur, Colengo, Cirqll, Digital Moves, CSU, Dash Retail Consulting, Dentiva, De Internet School, Denise Visser, Dentiva, DXA, Easyrit, Emmy de Vrieze, Erasmus Universiteit Rotterdam, Fotobelevenis, Glamorous Goat, Google Nest, Gouden Website, Grafisch Goed Geregeld, HandicapNL, Hey Flamingo!, Ikwilbijles.nl, InnerQi, Into Academy, Jaarbeurs Utrecht, KGOM, HandicapNL, Karin Hornstra, Leef!, Maykel.nl, Mijn Subidie, MinsetCompany, Nedap, Olivious, Omni-U, Ondivera, Partner for Aesthetics, PinTip, PuurWeb, Rob Smiet Uitvaartfotografie, Schoolfoto.nl, Seemly, Sibi, Slaapkamerweb, Stiching Vrolijk Werk, Tekst die Spreekt, Tekstmodel schrijftrainingen, Tipie, TMO Fashion Business School, TrustProfile, Univé, Villa Verde Tuinonderhoud, Webiteers, Webwinkelkeur, Wielerfit en Zielskracht Uitvaart.
Extreem helder en conversiegericht schrijven. Da's mijn ding. Check of jij er ook blij van wordt.
Check de webpagina's die ik onlangs heb geschreven voor marketingbureaus, marketingcoaches en trainers.
Treurig! Dus hier zijn ze:
"Toen de eerste 3 teksten die Maud had geschreven live gingen is de verkoopconversie wel 300% gestegen! De bezoekers voelen zich veel beter aangesproken en aangespoord om een training te volgen. Dit beloofd wat, want we zijn pas net begonnen.
Ook de samenwerking met Maud is superprettig! Veel kennis en kunde. En daarbij een heel fijn mens. Een absolute aanrader voor iedereen die een echte copywriter zoekt!"
"Wat een professional! Vanaf het eerste contact was het fijn schakelen met Maud. Ze is professioneel, eerlijk en duidelijk. Je weet waar je aan toe bent en ze houdt zich altijd aan de afspraken. Sterker nog, soms werd ik verrast doordat content eerder werd aangeleverd!
Het conversieschrijven is echt een vak, en dit beheerst Maud tot in de puntjes. Ik ben enorm blij met de nieuwe conversie-gerichte teksten op onze website. Veel vriendelijker voor de bezoeker en ik ben ervan overtuigd dat dit tot meer leads gaat leiden. Ik raad het iedereen aan om met Maud samen te werken!"
"Wil je goede teksten en iemand die géén ja en amen knikt maar zegt waar het op staat? Dan adviseer ik je zeker een gesprek met Maud in te plannen.
We kwam Maud tegen op LinkedIn terwijl we ons afvroegen: kan onze site beter en hoe dan? In deze snelle en vluchtige tijden wil je natuurlijk niet alleen een goede tekst, maar een tekst die tot conversie leidt!
De website van Cirqll vertelt nu het volledige verhaal. Je wordt nu beter meegenomen in wat we te vertellen hebben. Binnenkort starten we online campagnes voor Cirqll en dat zien wij met veel vertrouwen tegemoet!"
"Begin dit jaar zijn we via via op het pad van Maud gekomen. Heel blij mee want we hadden grootse plannen met de website van ons bedrijf Digital Moves. Deze moest helemaal vernieuwd worden op basis van onze nieuwe trainingsvormen en daar horen uiteraard ook goede converterende teksten bij.
Na de intake wisten we dat Maud goed bij ons paste met haar stijl en hebben we het aangedurfd alles te laten herschrijven. De reacties zijn goed, we zien dat mensen er op 'aanslaan'. Soms benoemen ze zelfs letterlijk de teksten in de mails die ze ons sturen.
Dus dank je wel Maud, goede zet geweest jou in te huren. Daarnaast ben je een heerlijk gek mens en gewoon recht door zee. Voor ons was dat nog een extra positief punt om je in te huren 😉."
"Maud, echt superbedankt voor onze samenwerking tot nu toe. Je feedback en aanpak is echt heel helpend. Het geeft me duidelijke tips en richtlijnen. Nieuwe mantra’s
bijna die ik steeds aanhaal. Mijn schrijfzelfvertrouwen (nieuw woord) is echt gegroeid doordat ik hoor dat ik het goed oppak. Dat horen van iemand die ‘er op zit’, is heel fijn."
"Wederom puik werk Maud!"
"Maud heeft voor mij een salestekst geschreven waarbij rekening gehouden moest worden met de tactieken van online persuasion. Omdat ik haar training Master Online Overtuigen heb gevolgd en hier zeer tevreden over was, wist ik dat ik bij Maud aan het juiste adres was voor deze opdracht.
En ja hoor! De opdracht is volledig naar wens uitgevoerd. Ik was er zo tevreden over dat ik Maud meteen een 2e opdracht heb gegeven voor een 'Online Persuasion'-tekst :)"
"Wij hebben Maud gevraagd om een salespagina te schrijven voor onze website, omdat het schrijven van een helder en salesgericht verhaal een uitdaging was voor ons. De aanpak van Maud is efficiënt en effectief.
De eerste oplevering van de salespagina was meteen on point! De tekst leest makkelijk weg, heeft een heldere en duidelijke opbouw en de inhoud klopte. Al met al een goede ervaring en Maud staat zeker op de lijst voor het schrijven van de volgende salespagina's op onze website."
"Met Maud werken is echt een aanrader: ze communiceert super- helder over wat je als klant kunt verwachten, haar feedback is helder en to-the-point, evenals de teksten die ze voor ons heeft geschreven. En als klap op de vuurpijl reageert ze altijd snel en volledig. Wij zijn blij met Maud!"
"Ik kan maar één ding zeggen… Maud heeft echt knap werk geleverd. De tekst brengt het enthousiasme over dat we hebben voor ons vak. En ook de schrijfstijl is precies zoals we hebben aangegeven in de briefing. Het lukte ons zelf niet om het zo op papier te krijgen, dus we zijn erg blij met onze nieuwe teksten en het advies om de webpagina anders in te delen. Mijn collega gaat de teksten online zetten en meten wat het doet. Maar we zijn er nu al van overtuigd dat het ons meer aanvragen gaat opleveren!"
"Ik dacht dat ik mijn hele site moest aanpassen om alle doelgroepen aan te spreken. Dankzij Mauds oplossing is dit helemaal niet nodig! Mijn dank is groot!”
"Maud heeft de teksten voor diverse webpagina's en enkele whitepapers geschreven. Haar vloeiende en vlotte pen is echt een meerwaarde voor je content. Ook is het prettig samenwerken met haar: ze gaat grondig te werk, komt afspraken na en verstaat haar vak zeer goed. Het is enorm prettig om te weten dat we iets aan Maud kunnen overlaten en dat het dan ook echt goed komt!"
"Maud heeft de salestekst voor m’n website Wielerfit geschreven. Ik wilde na het lezen bijna mijn eigen trainingsschema kopen, haha. We hebben 'm zelf een paar keer goed doorgelezen en ook door anderen laten lezen. Het is een hele mooie tekst geworden die erg overtuigend overkomt."
Tegenwoordig vind ik het leuker om me volledig te richten op schrijven voor conversie en online trainingen. Maar dan snap je waarom opdrachtgevers hieronder beweren dat ik live trainingen geef en conversietesten uitvoer enzo. ;-)
"ConsumPsy helpt ons bij het optimaliseren van hun commercials met behulp van technieken uit de consumentenpsychologie."
"Ruim 95% van de ingebrachte verbeterpunten van Maud worden doorgevoerd. Sommige zaken waren ingrijpend, maar het mooie is dat het verhaal hier en daar wat interne kritiek ondersteunde. Ik weet zeker dat onze website is verbeterd dankzij de analyse."
"Tof concept, de training van Maud, ik heb veel geleerd. Je leert inspelen op dieper liggende behoeften en triggerpoints van mensen om zo langdurige resultaten te behalen. Het zijn korte filmpjes, maar het zet je zeker aan tot dieper nadenken. De aanvullende wetenschappelijke studies helpen om dieper op de stof in te gaan. Ik ben van plan veel technieken uit de cursus te gaan toepassen op onze site!"
"De conversie-analyse door Consumpsy was gedegen, goed doordacht en actiegericht. Dat maakt dat we nu een praktisch stuur in handen hebben om de conversie verder te optimaliseren en onze website nog beter te laten aansluiten bij de behoeften van onze bezoekers."
"Ik vond dit een erg leuke en interessante training waar ik veel van heb geleerd! Hoewel ik allerlei mensen er automatisch heel enthousiast over heb verteld, houd ik stiekem liever voor mezelf hoe leuk en interessant de geleerde onderwerpen zijn, omdat ik het gevoel heb dat ik nu iets redelijk unieks heb gedaan. Daardoor heb ik het gevoel dat ik me aardig kan onderscheiden van online marketeers die deze training niet hebben gevolgd :)."
"Ik ben enorm leergierig en heb een heel brede interesse, wil liefst het naadje van de kous weten. Ik weet nu dat je als ondernemer relevante informatie mist om resultaat uit je website te halen wanneer je Mauds trainingen niet volgt. Werkelijk alle relevante kennis op het gebied van beïnvloeding komt aan de orde. Daarom is dit zijn geld dik waard. Ik heb bij diverse klanten al verschillende overtuigingstechnieken toegepast of geadviseerd. Van schaarste tot gaze cueing, voor zover ik het nog niet toepaste, wordt dat nu allemaal ingezet."
"Ik heb de training in online overtuigen gevolgd met oog op de toekomst. Ik wil de doelgroep beter begrijpen. Hoe denkt het brein?
Ik vind positief dat ondanks het afronden van de opleiding, er nog steeds nieuwe content werd geplaatst op de site. De eerste technieken heb ik al gebruikt. Ook ben ik van plan om de geleerde kennis aan te raden / verkopen aan onze klanten."
"Ik vind het fijn dat ik snel kan schakelen met ConsumPsy over de conversiewerkzaamheden. Maud heeft een analyse gemaakt van onze websites, een testplan opgesteld en voert nu conversietesten uit. Ook vragen we ConsumPsy voor redesigns van (landing)pagina’s. Ze leveren mooie designs op basis van strategische keuzes en deze presteren aantoonbaar beter dan de oude designs."
"Ik heb een hoop geleerd en kan het iedereen aanraden. Door de training besef je hoe belangrijk conversie optimalisatie is en word je geïnspireerd. We gaan nu conversietesten op onze site doen met de online persuasion technieken die ik heb geleerd."
"Ik heb de training met bijzonder veel plezier doorgenomen. Het onderwerp interesseert me bijzonder. Het ziet er echt top uit, is heel compleet, heel leerzaam en perfect toepasbaar! Ik raad de training aan, omdat je een enorme hoeveelheid kennis krijgt die op een toegankelijke manier wordt overgebracht."
"De training over online persuasion is superinteressant en heb al verschillende technieken toegepast bij onze klanten met positief resultaat."
"Ik ben de training gaan volgen om meer inzicht te krijgen in conversiepsychologie. Vooraf verwachtte ik veel handvatten voor de praktijk te krijgen, en dat bleek ook zo te zijn. Ik heb nu veel meer kennis en inzichten en maak duidelijk betere websites. Veel gemaakte fouten voorkom ik nu en ik heb extra 'munitie' qua conversie-technieken voor mijn klanten."
"Maud is een energieke marketingpsycholoog met oog voor de business. Zij weet op een prettige manier de theorie aan de praktijk te koppelen door bestaande maar zeker ook nieuwe inzichten vanuit de psychologie en consumentengedrag. Ik heb de training 'Het geheim van het consumentenbrein' gevolgd en hierdoor kun je als marketeer of communicatiespecialist direct aan de slag met een aantal praktische tips om bijvoorbeeld conversie te verhogen of je doelgroepen effectiever te benaderen."
"Ik heb net de training afgerond. Mijn oordeel: heldere uitleg, duidelijke voorbeelden en goede inspiratie. Ik kan de training in online overtuigen dus zeker aanbevelen!"
"De training bevat een stukje kennis over online persuasion die elke marketeer en ondernemer zou moeten hebben."
Het houdt me van de straat. En ik blijf up to date op mijn vakgebied. :-)
Joanna Wiebe
Copyhackers Copy School
Peep Laja
CXL: data driven marketing courses
Mitchel van Duuren
LeadPowr
Tekstmodel Schrijftrainingen
Extreem Helder Schrijven
op Taalniveau B1
Mitchel van Duuren
AdPowr
Aartjan van Erkel
Onweerstaanbare E-mailmarketing
KGOM Academy
Zoekmachine Optimalisatie Advanced
Tekstmodel Schrijftrainingen
Klantgericht E-mailen
KGOM Academy
Conversie-optimalisatie
Mitchel van Duuren
E-mail Secrets
AGConsult
Cursus usability, UX & gebruiksvriendelijkheid
Mitchel van duuren
Upsell Secrets
Testmodel Schrijftrainingen
Masterclass voor Schrijfcoaches
Justin Welsch
The LinkedIn OS
KGOM Academy
E-mailmarketing