Training 'Schrijven voor meer conversie'

Schrijven voor meer conversie - Online Training

3 Assessments, 52 Lessen

0% Nog niet gestart

Ready to go?

CURSIST ONLY

Text lesson

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

Text lesson

CURSIST ONLY

De basis voor een winnende tekst start met doelgroeponderzoek

1 Assessment, 4 Lessen

CURSIST ONLY

Weet je wat er in het koppie van je doelgroep omgaat op elk moment van de klantreis? Dan kun je een herkenbare en onweerstaanbare tekst schrijven.

Text lesson

CURSIST ONLY

Het begint allemaal met een leeg document. Je eindigt met een goudmijn aan inzichten en quotes die tot de verbeelding spreken. Let’s go!

Text lesson

CURSIST ONLY

Je maakt een tekst overtuigender door te praten in de taal van je doelgroep (= voice of customer). Je roept herkenning op en laat zien dat je begrijpt wat er speelt in hun (werk)leven.

Text lesson

CURSIST ONLY

Laat Maud meekijken. Dan weet je 100% zeker dat je vooronderzoek compleet is.

Text lesson

5 fases van awareness: wát gebeurt er in het koppie van je doelgroep?

2 Lessen

CURSIST ONLY

De 5 fases van awareness: unaware, pain aware, solution aware, product aware en most aware.

Text lesson

CURSIST ONLY

Aan welke informatie heeft een lezer behoefte per fase van awareness?

Text lesson

Onmisbare inzichten in conversie-copy

5 Lessen

CURSIST ONLY

Eén doelgroep, één belofte, één aanbod. That’s it.

Text lesson

CURSIST ONLY

Een veelgestelde vraag wordt in deze les beantwoord: hoe lang moet ‘ie zijn? En hoever moet je in detail gaan over je product/dienst?

Text lesson

CURSIST ONLY

Concreter = beter! Onduidelijke teksten en onoverzichtelijke webpagina’s zullen weinig verkoop opleveren. Je doelgroep is onherroepelijk: ze hebben écht geen zin een puzzel.

Text lesson

CURSIST ONLY

Een must have in teksten over nieuwe of innovatieve producten. Help lezers zich voor te stellen hoe het is om jouw product/dienst te gebruiken.

Text lesson

CURSIST ONLY

In een conversiegerichte tekst leg je de focus op de voordelen die een klant zal ervaren bij het gebruiken van jouw product of dienst.

Text lesson

Je hebt een waardepropositie nodig (= sterke belofte over je product/dienst)

3 Lessen

LIFT model: 6 factoren voor conversiegerichte webpagina's

1 Lesson

CURSIST ONLY

Text lesson

VALUE PROPOSITION

1 Lesson

RELEVANCE

1 Lesson

CLARITY

1 Lesson

CURSIST ONLY

URGENCY

3 Lessen

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

DISTRACTION

1 Lesson

CURSIST ONLY

Text lesson

ANXIETY

3 Lessen

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

Analyse klaar? Verbeteren maar!

1 Lesson

CURSIST ONLY

Salesgerichte teksten voor diensten schrijven

6 Lessen

CURSIST ONLY

Overzicht met welke template past bij elke fase van awareness en vanuit welke invalshoek je de tekst schrijft.

Text lesson

CURSIST ONLY

Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.

Text lesson

CURSIST ONLY

Geschikt format voor unaware, pain aware en solution aware.

Text lesson

CURSIST ONLY

Geschikt format voor unaware, pain aware en solution aware.

Text lesson

CURSIST ONLY

Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.

Text lesson

CURSIST ONLY

Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.

Text lesson

Schrijfhulp bij specifieke onderdelen

3 Lessen

CURSIST ONLY

30 haakjes om een headline te schrijven die aandacht trekt en lezers motiveert om verder te lezen.

Text lesson

CURSIST ONLY

Hoe begin je een tekst…? Hier 8 manieren om op te starten als je tijdelijk zonder inspiratie zit.

Text lesson

CURSIST ONLY

Hoe laat je websitebezoekers op de knop klikken? Wees o.a. extreem helder in je tekst op en rondom de button en leg de focus op het resultaat in plaats van de taak.

Text lesson

Schrijftechnieken

11 Lessen

CURSIST ONLY

Text lesson

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

Text lesson

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

CURSIST ONLY

Text lesson

CURSIST ONLY

Text lesson

2 Assessments, 2 Lessen

CURSIST ONLY

Text lesson
>