Schrijven voor meer conversie - Online Training
3 Assessments, 52 Lessen
0% Nog niet gestart
Ready to go?
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
Weet je wat er in het koppie van je doelgroep omgaat op elk moment van de klantreis? Dan kun je een herkenbare en onweerstaanbare tekst schrijven.
CURSIST ONLY
Het begint allemaal met een leeg document. Je eindigt met een goudmijn aan inzichten en quotes die tot de verbeelding spreken. Let’s go!
CURSIST ONLY
Je maakt een tekst overtuigender door te praten in de taal van je doelgroep (= voice of customer). Je roept herkenning op en laat zien dat je begrijpt wat er speelt in hun (werk)leven.
CURSIST ONLY
Laat Maud meekijken. Dan weet je 100% zeker dat je vooronderzoek compleet is.
CURSIST ONLY
De 5 fases van awareness: unaware, pain aware, solution aware, product aware en most aware.
CURSIST ONLY
Aan welke informatie heeft een lezer behoefte per fase van awareness?
CURSIST ONLY
Eén doelgroep, één belofte, één aanbod. That’s it.
CURSIST ONLY
Een veelgestelde vraag wordt in deze les beantwoord: hoe lang moet ‘ie zijn? En hoever moet je in detail gaan over je product/dienst?
CURSIST ONLY
Concreter = beter! Onduidelijke teksten en onoverzichtelijke webpagina’s zullen weinig verkoop opleveren. Je doelgroep is onherroepelijk: ze hebben écht geen zin een puzzel.
CURSIST ONLY
Een must have in teksten over nieuwe of innovatieve producten. Help lezers zich voor te stellen hoe het is om jouw product/dienst te gebruiken.
CURSIST ONLY
In een conversiegerichte tekst leg je de focus op de voordelen die een klant zal ervaren bij het gebruiken van jouw product of dienst.
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
Overzicht met welke template past bij elke fase van awareness en vanuit welke invalshoek je de tekst schrijft.
CURSIST ONLY
Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.
CURSIST ONLY
Geschikt format voor unaware, pain aware en solution aware.
CURSIST ONLY
Geschikt format voor unaware, pain aware en solution aware.
CURSIST ONLY
Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.
CURSIST ONLY
Geschikt format voor pain aware, solution aware, product aware en most aware.
CURSIST ONLY
30 haakjes om een headline te schrijven die aandacht trekt en lezers motiveert om verder te lezen.
CURSIST ONLY
Hoe begin je een tekst…? Hier 8 manieren om op te starten als je tijdelijk zonder inspiratie zit.
CURSIST ONLY
Hoe laat je websitebezoekers op de knop klikken? Wees o.a. extreem helder in je tekst op en rondom de button en leg de focus op het resultaat in plaats van de taak.
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY
CURSIST ONLY